УЧАСТЬ У ВИСТАВЦІ «ЗБРОЯ ТА БЕЗПЕКА—2019»

З 8 до 11 жовтня 2019 року у Києві проходила виставка «ЗБРОЯ ТА БЕЗПЕКА—2019».

Ця виставка — унікальний інструмент для поглиблення військової та військово-технічної співпраці вітчизняної оборонної промисловості із зарубіжними країнами-партнерами.

Загальна кількість учасників, які брали участь у всіх заходах, — 372, зокрема, 48 іноземних із 16 країн (США, Польща, Данія, Фінляндія, Бельгія, Білорусь, Австрія, Чехія, Туреччина, Німеччина, Італія, Латвія, Хорватія, Ізраїль, Китай, Казахстан). Національними павільйонами були представлені такі країни, як США (9 компаній), Польща (5 компаній), Туреччина (14 компаній) і Чехія (3 компанії).

Українську експозицію представляли ДК «Укроборонпром»; ГО «Ліга оборонних підприємств України»; Державне космічне агентство України. А також понад 130 інших державних і приватних підприємств як ОПК, так і суміжних галузей.
Державний концерн «Укроборонпром» представляли 36 підприємств-учасників концерну, в тому числі і ми — Державне підприємство «Харківський приладобудівний завод ім. Т.Г.Шевченка» .

Ми продемонстрували нові модернізовані зразки апаратури для бронетанкової техніки, а саме:

  • Блок управління механізмом заряджання — БУ-43-2С
  • Широкосмугові індикатори лазерного випромінювання ШИЛИ-2Ф та ШИЛИ-1Ф
  • Трифазний статичний перетворювач напруги ПН-800 — заміна існуючому ПТ-800
  • Датчик положення конвеєру ДПК78-1— заміна існуючого обертового трансформатора ВТ-2,5
  • Новий датчик вітру з мікропроцесорним керуванням ДВЕ-БС

Інтерес до нашої продукції виявили делегації з Таїланду, Індії, Саудівської Аравії, Польщі:

  • Представників Таїланду цікавила можливість поставки блоків для післягарантійного обслуговування БМ Оплот.
  • З представниками Польщі та Індії обговорили можливості спільної співпраці.

Особливу увагу представників західних компаній (особливо представників Швейцарії) привернув новий цифровий датчик вітру.

Нашу експозиції відвідала також делегація США — були обговорені проблемні питання роботи нашого підприємства, можливості розширення географії поставок нашої продукції

Завершуючи огляд, слід зазначити, що участь у цій спеціалізованій виставці було для нашого підприємства дуже важливим не тільки для укладення нових контрактів, а й для того, щоб встановити довірчі відносини з потенційними клієнтами та діловими партнерами — а це необхідно, щоб залишатися на ринку, займати власну нішу й успішно просувати свою продукцію.

Поділитись в соціальних мережах: